Telefon comenzi 0374 xx 9866 0374 xx yumm sau COMANDĂ ONLINE
Livrare in
Falticeni
*vezi aria de livrare
disponibila

Află și tu cum poți să slăbești fără efort fizic

Nu orice persoană este adepta sportului, în cele mai multe dintre cazuri motivul fiind lipsa timpului sau prioritizarea altor activități. Totuși, faptul că nu depunem efort fizic în adevăratul sens al cuvântului nu înseamnă și că trebuie să ne resemnăm cu o siluetă robustă sau să acceptăm surplusul de kilograme nedorite. 

Întrucât știm că majoritatea persoanelor din ziua de astăzi sunt sedentare, iar lupta cu kilogramele în plus devine o problemă reală a secolului în care trăim, venim în întâmpinarea ta cu o serie de sfaturi utile, în așa fel încât să pierzi în greutate, chiar dacă nu faci sport. Iată după ce trucuri te poți ghida pentru o siluetă de individiat: 

Bea cât mai multă apă, mai ales înainte de fiecare masă 

Specialiștii în nutriție sunt de părere că, deseori, senzația de foame este de fapt o senzație înșelătoare pe care corpul nostru ne-o transmite, organismul având nevoie de fapt de hidratare. 

De aceea, este indicat să bem apă cu aproximativ 30 de minute înainte de a lua masa. Bineînțeles, consumul de apă are numeroase alte beneficii pentru o stare de sănătate optimă, motiv pentru care recomandat ar fi să bem cel puțin doi litri de apă pe zi.  

Asigură-te că dormi suficient 

Lipsa somnului nu este doar cauza cearcănelor, stărilor depresive sau a tentației de a deveni dependenți de cafea sau de băuturile energizante. În realitate, atunci când nu suntem odihniți, avem tendința de a mânca în exces, deoarece deficitul de somn cauzează probleme de metabolism.  

Nu te mai înfometa 

Deși credem că înfometarea este o soluție spre a pierde în greutate, această practică incorectă ne obosește și ne determină corpul să intre într-o stare de „alertă”. 

Totodată, cercetătorii au arătat faptul că, după un anumit interval de timp în care ne-am înfometat, ne vom confrunta cu un număr mult mai mare de kilograme suplimentare. 

Mizează pe deficitul caloric 

Cu alte cuvinte, încearcă să consumi un număr mai mic de calorii decât arderile pe care corpul tău le poate susține. Pentru a cunoaște cu exactitate numărul de calorii pe care îl poți consuma zilnic, poți apela la numeroasele surse online care te învață metoda de calcul pe care să o aplici. 

Încearcă să mânânci cât mai sănătos 

Evită, cel puțin pentru o anumită perioadăsortimentele de mâncare nesănătoase, bogate în grăsimi sau în zaharuri. Spre exemplu, pe site-ul nostru, poți comanda o diversitate de salate, care mai de care mai apetisante, astfel încât nici să nu simți că „ești la dietă”. 

 

Fără îndoială, cu toții suntem absolut fascinați de gustul de pizza sau de kebab, sens în caremăcar în weekend-uri te sfătuim să îți recompensezi eforturile depuse în timpul săptămânii cu mâncarea favorită.  

Așadar, ți-am pregătit cele mai gustoase sortimente de pizza, de kebab, dar și meniuri diversificate, pe care acum le poți comanda direct la tine acasă, fără prea multe eforturi. Tot ce trebuie să faci este să intri pe site-ul nostru, să adaugi în coș preparatele dorite și să te relaxezi în confortul propriei locuințe până ajunge comanda la tine! 

Lăsați un comentariu