Telefon comenzi 0374 xx 9866 0374 xx yumm sau COMANDĂ ONLINE
Livrare in
Falticeni
*vezi aria de livrare
disponibila

Care sunt beneficiile salatei?

După o săptămână în care te-ai bucurat de bunătăți precum pizza, shaorma, sau burgeri, o salată poate fi binevenită. Specialiștii afirmă că consumul de salată este unul din cele mai bune și mai simple obiceiuri alimentare pe care le poți adopta pentru a-ți îmbunătăți regimul alimentar. Anotimpul cald este perfect pentru a-ți deschide pofta pentru salate, varietatea de ingrediente proaspete este mare, iar opțiunile sunt nenumărate.

Avantajul salatei este că poate asigura consumul de mai multe fructe și legume în același preparat. Astfel, când mănânci o salată beneficiezi de un aport consistent de vitamine, nutrienți și antioxidanți.

În meniul Pizza Popeye poți găsi 7 feluri de salate, de la variante vegetariene până la variente cu carne,  pentru momentele în care îți dorești să mănânci ceva fresh și gustos în același timp.

În continuare vom prezenta principalele beneficii ale mâncatului regulat de salată.

  1.     Aport de fibre

Recomandarea medicilor este o alimentație bogată în fibre pentru a preveni creșterea nivelului de colesterol și apariția constipației. Salatele sunt preparate bogate în fibre vegetale, care au ca și efect inducerea rapidă a unei senzații de sațietate, fapt ce ajută la pierderea în greutate sau la menținerea greutății.

Salatele sunt eficiente în stimularea tranzitului gastrointestinal, un beneficiu important pentru cei care au o dietă preponderent carnivoră. Prin aportul de fibre adus de salată, toleranța la glucoză este ameliorată, fapt ce ajută organismul să-și îmbunătățească răspunsul la insulină. Astfel persoanele diabetice pot consuma salată fără grijă, fiindu-le chiar recomandată.

Printre alte beneficii ale fibrelor se numără și protejarea împotriva hipertensiunii și a altor afecțiuni cardiace. Unele studii au declarat că pot influența și riscul de apariție a cancerului digestiv.

  1.     Vitamine provenite din legume și fructe

S-a observat că cei care mămâncă frecvent salate verzi în care adaugă legume și fructe au niveluri mai mari de antioxidanți în sânge (vitamina C si E, acid folic, licopen și beta-caroten). Antioxidanții sunt cunoscuți ca și substanțe ce protejează organismul de problemele cauzate de radicali liberi.

Alimentele ce sunt bogate în antioxidanți și le poți adăuga în salate pentru savoare sunt: mazărea, fasolea verde, ardeiul, morcovii, roșiile, merele, perele, căpșunele, piersicile și prunele.

  1.     Reducerea caloriilor consumate

Dacă ți-ai creat un obiectiv din a pierde din greutate, înlocuirea uneia din mesele zilnice cu o salată, te poate ajuta în acest sens. Salatele te pot ajuta să-ți atingi acest scop într-un timp scurt, fără a-ți priva corpul de nutrienții esențiali pentru viața de zi cu zi.

Unele studii au arătat că consumul de salată zilnic poate spori sentimentul de sațietate, fapt ce va ajuta în evitarea poftelor și a mâncatului excesiv. Astfel, prin mâncarea de salate, poți reduce numărul de calorii ingerate la o masă cu până la 50%.

Cea mai bună parte la o salată este că poți mânca după pofta inimi, și nu trebuie să te sfiești în fața unui bol generos de salată, deoarece caloriile sunt reduse.

  1.     Consumarea de grăsimi benefice

Pentru o alimentație sănătoasă și completă este nevoie să consumi și grăsimi. Salatele te pot ajuta în acest sens, prin încorporarea de grăsimi benefice cum sunt uleiul de măsline, avocado și nucile. De altfel, un regim alimentar ce include legume crude și ulei de măsline reduce semnificativ mortalitatea.

Acestea sunt principalele beneficii ale consumului de saltă. Dacă ți-am făcut poftă de o saltă bună,  vizitează restauruntul Piza Popeye sau comandă pe site-ul nostru. 

Lăsați un comentariu